Om min ponny!

Sopot har kom till mig 16 April 2011! Han var då väldigt skygg, osäker och hade väldigt lätt för att få panik. Nästan varje dag slet han sig och jag vet inte hur många grimskaft han sprungit/slitit sönder. Han kom ifrån en ridskola där han stått och vantrivst väldigt länge, han hade även stått på en ridskola innan det nere i Skåne. Iallafall kämpade vi på, jag la all träning åt sidan då han var hemsk att rida och försökte vinna hans förtroende innan vi började trimma ;) Sakta men säkert blev han bättre och bättre, han började lugna ner sig och förstå att jag inte ville honom något illa! I nuläget är man betydligt mycket lugnare, och oftast litar han på mig och jag litar på honom, såklart är det hur mycket som helst som behöver bli bättre men vi har inte bråttom! :)
Sopot älskar verkligen att hoppa, och han är riktigt bra på det också! :>
Vi håller även på med trickträning och det tycker han är väldigt roligt, dock väldigt svårt ;)
Är det något ni undrar om honom är det bara att fråga pååå! :D /Melina

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hur hög är han i manken? :)

2011-11-19 @ 00:25:09
URL: http://ponnykaramell.blogg.se/
Postat av: Petra

Den översta bilden är verkligen hur fin som helst! :) Men alla är jätte fina såklart! ;) Han är riktigt söt :D

2011-11-19 @ 22:28:00
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad är han för ras?

2011-11-20 @ 11:29:52
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Vad e han för ras :) <3 ?

2011-11-26 @ 17:33:21
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0