Gästbloggare!

Hej på er allihopa!
Malou Kastman heter jag och har fått den stora äran att gästblogga här på Melinas blogg! :D
Jag är född den 26 april 1994 och är alltså 17 år, bor i en villa i nordvästra Skåne tillsammans med min, mamma, pappa och lillebror, men även en hund och tre katter!
Nog om mig, nu ska jag berätta lite mer om min ögonsten!
Spirit är ett connemara sto född 2001, 137 cm i mankhöjd och bär färgen bork (gulbrun).
Hon har varit i min ägo sen 2006, när hon kom var hon helt grön. Hon var endast riden ytterst lite och kunde bara gas, broms, vänster, höger ungefär, haha!
Med hjälp av duktiga tränare och folk som stöttat mig har vi nu tagit oss från noll till att tävla LA (100cm) i hoppning och kämpar för tillfället för att kvala till MsvB (110cm)! Vägen dit har bjudit på både framgångar och motgångar, fast egentligen mest motgångar..
Det första året vågade jag i princip inte rida henne, hon bara kastade av mig hela tiden och jag blev helt enkelt rädd. Vi hade folk som kom och skulle rida till henne, men hon slängde av dem också, tillslut ville de inte försöka mer.. Vi tänkte ett tag på försäljning men bestämde oss senare för att jag skulle ge mig på det igen, och det beslutet ångrar jag inte för allt i världen! Tillsammans lärde vi oss, jag och min lilla ponny. Jag lärde henne, hon lärde mig, vi lärde varandra. 
Det är så tragiskt att vår tid snart är slut, min fina, fina vän.. Om det är någon som är intresserad av en riktig pärla och en vän för livet så är hon antagligen till salu inom en snar framtid.. Uhuhu mitt lilla hjärta! :'(
Vill ni veta mer om oss, kika in på min blogg! http://maloukastman.blogg.se/
TACK FÖR MIG!
Som ni ser är hennes ponny grymt snygg! Tycker verkligen ni ska ta och följa dom tillsammans, bloggen heter som sagt http://maloukastman.blogg.se/ ! :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Läser hennes blogg, as grym ;D

2011-11-27 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0